8. joulukuuta 2011

Holaaa

Niin ne viikot vaan kuluu. Tossa viime tekstissä toivoin, että pääsisin mahd. pian muuttamaan uuteen asuntoon. Ja todella myöskin pääsin muuttamaan het seuraavana päivänä ;) Täällä oon asustellut, kuukausi sitten valmistuneessa luhtitalossa jo viikon verran. Kyllä kelpaa olla ensimmäinen asukas :-) Kämppä tosin on pieni 44,5 neliön kaksio, mutta emmää isompaakaan tarvitse. This is good!
Viikonloppuna oli pakko lähteä Ikealle ostoksille! Nimittäin mää en omistanu yhtäkään paistinpannua, kattilaa, kahvikuppia, lautasta tai mitään syömävälineitä :D Nyt mulla on kaikkia ainakin enemmän, ku yks! Lisäksi omistan pienen, mutta näppärän tietokonepöydän. Ei ollu olleskaa huono reissu, ens kuussa uudestaan ;)

 Mustaa & valkosta, niin mun väri ;)

 Näitä koreja ois voinu ostaa enemmänki, niin tarpeellisia minulle :)

Vaateteline. Ja mulle myös laukkuteline! Mun ainainen ongelma oli, "mihin tungen nää laukut"?
En ikinä keksiny niille paikkaa ja lopulta ne aina pääty takasin kaapinpohjalle, josta oli todella rasittava ettiä aina jotain tiettyä laukkua... Mutta nyt on seki ongelma ratkastu ;)

Mut semmosta tämmöstä tänne tällä kertaa, palaillaan!

8 kommenttia:

  1. Ois kiva nähä enempiki kuvia sun uudesta kämpästä! :)

    VastaaPoista
  2. pitääpä laittaa joku päivä enemmän kuvia tänne tästä :)

    VastaaPoista
  3. Voii sun blogi on kiva! Ja vaikuttaa tosi kivalta toi sun kämppä! ♥

    -Ada

    VastaaPoista
  4. Asuks yksin muuten? Varmaa kohta kihloihi se sun jätkän kans

    VastaaPoista
  5. Kiitoksia paljoon, jos tykkäät :) Munstaki tää kämppä on tosi kiva, mut pientä sisustelua vielä kaipaa! :P

    VastaaPoista
  6. Ja asun yksikseni juu :) Eihän sitä tiiä vielä;)

    VastaaPoista
  7. Hei mistä oot ostanu ton vaatetelineen ja paljon oli hintaa? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikeasta ostin, mutta apua en muista hintaa :o Oisko ollu 20-40 välillä, en muista yhtään. :D

      Poista