21. joulukuuta 2011

Uutta & vanhaa

Jos mulla lojuu kaapeissa vaatteita tai jotaki tavaraa pitemmän aikaan, niin mun on pakko päästä niistä eroon josain vaiheessa. En siedä, että kaapit on täynnä käyttämätöntä tavaraa, mutta siltikään en raski heittää niitä roskiinkaan. Okei, oon ehkä vähä ylitarkka, mutta minkäs teet. Elikkä nyt mulla ois myyyyytävänä mm. laskutakkeja 3kpl, kaks aivan käyttämätöntä ja yks vuoden verran käytetty. Sitte tollaane pitemmän mallinen talvitakki, sitäkään en oo käyttäny, ku muutaman kerran. Sitte ois yhen talven verran käytetyt turkoosit laskuhousut, aivan jäätävän isokokoset, mutta älyttömän lungit. Ne siis myyn, ku oon saanu uudet ostettua tilalle :D Niin, että jos joku on kiinnostunu, niin ota toki yhteyttä ;) Tänkjuu



  Ps. Kuvat on mitä on, vähän saattaa värejä vääristää tms.

16 kommenttia:

  1. kiinnostas nuo takit:) pistäppä kuvaaaa niistä :))

    VastaaPoista
  2. minkä kokonen tuo keskimmäinen värikäs takki on ?? :)

    -t-

    VastaaPoista
  3. se on senttikokoissa, niin 158 :)

    VastaaPoista
  4. HEIII TUO VIHREE TAKKI MULLE?? :P

    VastaaPoista
  5. Minkä hintanen tuo värikäs keskimmäinen olis?
    -M

    VastaaPoista
  6. no miksi se niin pieni on,harmi :)

    -t-

    VastaaPoista
  7. Ja tuosta värikkäästä takista on tarjottu 50e, oon itekki maksanu siitä jotai sitä luokkaa, enkä oo kertaakaan käyttäny sitä Ü Siinä on vielä kaikki laput paikoillaan.

    VastaaPoista
  8. Noooo paljo maksoit siitä sillon öäää en kerta kunnolla muista:D

    VastaaPoista
  9. no apuva, emmääkään muista. 40-50e varmaan? :D

    VastaaPoista
  10. paljo tuo musta vyöllinen takki maksais?

    VastaaPoista
  11. ööä, kyllä mää siitä varmaan sen 30€ ainaki pyydän.. en oo käyttäny, ku muutaman kerran ja maksoin ite jotai 45€. :)

    VastaaPoista
  12. miten jos sulta ostais takin laittaisitko postissa vai? entä postimaksu? :)

    VastaaPoista
  13. Emmää oo tota miettiny olleskaa, oon ihan aatellu, että haette tai sit voin tuoda, jos on jossain lähellä :P

    VastaaPoista
  14. minkä hintaset nuo laskuhousut ois? :)

    VastaaPoista
  15. En oo varmaan myymässä nuita housuja pois, ku en oo tilalle löytäny parempia :P

    VastaaPoista