18. helmikuuta 2012

Arkipäivät

Päivät kuluu kovaa kyytiä eteenpäin. Ei itse edes meinaa pysyä perässä, jotenka
 välillä on kiva rauhottua blogin ääreen ja kertailla, että mitäköhän sitä on tullu tehtyä ;)

 Kulunut viikko on jättänyt jälkeensä mm. mukavan & leppoisan kouluviikon. Päivässä enintään 4h koulua, välillä 2h. Antaa paljon enemmän inspiraatioita käydä koulussa ja muutenni jaksaa opiskella ja keskittyä paremmin, toisinsanoen oppii paljon enemmän.

Lisäksi joka viikkoiset treenailut. Kolme kertaa kuntosalia viikossa riittää mulle,
hyvinvoinnin ylläpitämiseksi. Eikä välttämättä aina kuntosalia, vaan
yleensäkin liikuntaa; Luistelua, jumppia, lenkkeilyä. Kaikki käy ;-)
Liikunnan lisäksi täytynee syödä kunnolla. Ja sehän ei oo ongelma mulle, kummasti alkanu kolmen kuukauden tupakkalakon jälkeen maistumaan ruoka :P Ja Chinese food on mun yks lemppareista! 
Hävettää myöntää, mutta tällä viikolla on tullu syötyä heti kahtena päivänä kiinalaista. Se vaan on
niin hyvää! <3 Ja terveellistäkin... niin mikäs siinä.
Tämä minun mielestä ihanuus pöytä, sen mää sain 65 euron alennuksella Jyskistä.
Hintaa jäi vain 35 euroa, niin oliko epäilystäkään, että haenko tommosen itelleni!
Vaikka ei niin kummoselta näytäkkään, mutta kätevä pieneen eteiseen.
(Huom! Korkkarit vaan rekvisiittaa ;)
Kaiken kukkuraksi, mun viikko on tuonut suunnatonta rentoutumista hierojalla, keveyden tunnetta.
Ystävien kanssa oleskelua. Rakkautta. Rentoutumista myös kotisohvalla. 

Tänään mä lähden sen sijaan rentoutumaan ulkoilmaan,
kelkkailun parissa. Niin ihana ilma näyttäis olevan!

(Ps. Blogin nimi on "Hetkiä hyviä", tässä tämän viikon hyviä hetkiä :D)

Ihanaa viikonlopun jatkoa & riemukasta laskiaissunnuntaita kaikille!

5 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Kirjoitat hirveen kivalla tyylillä :) Ihana :)

    VastaaPoista
  2. no kivaa, että tykkäät :) ite oon hirveen epävarma vielä tän blogin suhteen...

    VastaaPoista
  3. hei ihana tää blogi! (---: kirjottaisit vaan vähä useemmin ni ois ttosi kiva :-)

    VastaaPoista
  4. Mukava blogi, mutta pisti silmään¨tää, kiinalainen ruoka ei kyllä oo kauheen terveellistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no ei se varmaan mitään hullun terveellistä oo, mutta aina parempi vaihtoehto, kun joku hesburger -tai vastaava roskaruokapaikka Ü

      Poista